Основні завдання Агентства:
- сприяння сталому соціально-економічному розвитку міста;
- - створення нових робочих місць шляхом надання послуг по підтримці малого і середнього бізнесу і залучення зовнішніх інвестицій;
- - формування умов для розвитку підприємництва шляхом надання методичної і практичної допомоги;
- - удосконалення організаційного та фінансового механізмів підтримки підприємництва;
- - впровадження нових технологій ведення бізнесу;
- - надання сприяння органам державної влади у формуванні професійного та орієнтованого на національні інтереси держави кадрового потенціалу, спроможного ефективно приймати участь в соціально-економічному розвитку міста;
- - надання допомоги громадським об’єднанням різної направленості, а також малому та середньому бізнесу, діяльність яких спрямована на соціально-економічний розвиток міста;
- - підтримка та просування бізнес ідей та інноваційних проектів, що спрямовані на відродження та розвиток економіки, науки, культури та освіти в місті.
Основні напрямки діяльності Агентства:
Консалтинговий супровід:
розробка бізнес-планів та інвестиційних проектів, реєстрація підприємств "Під ключ", маркетингові дослідження, фінансовий аналіз, аналіз ефективності інвестицій, аналіз господарської діяльності підприємства, бухгалтерський та юридичний супровід.
Проведення тренингів на теми:
«Ділове спілкування»; «Ринок та підприємець»; «Маркетингг»; «Фінансовий менеджмент»; «Бізнес-планування»; «Фандрайзинг»; «Мистецтво ведення переговорів», «Успішний продаж», «Ціноутворення», «Мистецтво ведення переговорів».
Просування і підтримка славутицьких фірм і компаній:
організація виставок, презентацій, семінарів, конференцій, розробка рекламних матеріалів, допомога у проведенні зустрічей та налагодженні ділових контактів, пошук партнерів.
Розробка програм й аналітична робота:
розробка програм соціально-економічного розвитку міста та їх впровадження, інформаційних буклетів та довідників, розробка аналітичних матеріалів.
Інформаційно-презентаційні послуги:
розробка і розміщення сторінок на сайті Славутицького регіону, надання інформації з бази даних потенційних інвесторів, розміщення інформації в базі даних бізнес ідей, консультації on-line, розробка та виготовлення інформаційних та презентаційних матеріалів.
Проектна діяльність:
розробка грантових проектів соціально-економічного розвитку міста, управління проектною діяльністю, реалізація міжнародних та національних проектів.
Послуги КП „Агентство з розвитку бізнесу в м. Славутич":
1. Стратегічне планування:
- розробка стратегічних планів розвитку;
- розробка програм регіонального розвитку;
- розробка грантових проектів.
2. Маркетинг та просування:
- проведення маркетингових досліджень;
- розробка маркетингового плану;
- розробка рекламної компанії;
- організація та підтримка участі у виставках, конференціях, PR – акціях;
- розробка Інтернет-сторінок та розміщення інформації на сайті "Славутицький регіон";
- пошук партнерів та інвесторів;
- розробка інформаційних матеріалів, аналітичних брошур та тематичних буклетів;
- організація та проведення круглих столів, виставок, презентацій, презентаційних матеріалів.
3. Фінанси:
- бізнес-планування;
- розробка інвестиційного проекту;
- проведення аналізу фінансового стану підприємства;
- бухгалтерський супровід (облік, звітність та оподаткування);
- оптимізація фінансових потоків, системи оподаткування;
- пошук інвестицій;
- взаємодія з фінансовими установами та оптимальний вибір позикових засобів;
- аналіз ефективності позикових засобів.
4. Розвиток персоналу:
- організація та проведення тренінгових програм;
- набір персоналу;
- організація кадрової політики, механізмів мотивації персоналу і забезпечення виконання законодавчих норм у сфері трудового законодавства.
5. Юридичний супровід:
- реєстрація підприємства „під ключ";
- внесення змін в установчі документи;
- ліцензування;
- розробка макету печатки та логотипу підприємства;
- розробка та підготовка договорів на виконання робіт, надання послуг, пов’язаних з діяльністю підприємства;
- розробка тендерної документації.
6. Управління процесами та системами:
- підбір та оформлення приміщень в оренду для здійснення підприємницької діяльності;
- розробка та впровадження системи управління якістю;
- організація документообігу, архівація та підготовка документів до різного роду перевірок.
7. Бюро технічної інвентаризації:
- оформлення документів на приватизацію;
- проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомості;
- підготовка технічних паспортів на об’єкти нерухомості;
- реєстрація прав власності на об’єкти нерухомості;
підготовка та видача інформації з архіву щодо об’єктів нерухомості.