Пропустити команди стрічки
Перейти до основного вмісту
Комунальні підприємства
Сайт знаходиться у тестовому режимі
Славутицька міська рада
Комунальні підприємства міста
 

 wpIspolkom_petrovi4 - wpOrganizations

 
 

 Редактор вмісту

 
Структура підприємства:

​​​
Назва структурного підрозділу
 
ПІБ керівника структурного підрозділу
​​
Контактний
телефон
 
​Директор
​Осіпова Світлана
Василівна
(04579)
2-10-90​
Заступник директора
​Старовойтова Аріна Олександрівна
(04579)
2-10-90​

Департамент управління комунальним майном
 
 
Гапанчук Валентина Андріївна

(04
579)
2-36-17​ 

Департамент «Бюро технічної інвентаризації»
Тимофєєва Світлана Олександрівна
 

(04579) 
2-34-15
 

Департамент стратегічного розвитку та підтримки підприємництва ​


-


(04579)
2-47-80

 


   ​​  З метою вдосконалення та оптимізації організаційно-економічного механізму соціального 

розвитку міста Славутича, в 2014 році проведено реорганізацію існуючої інфраструктури 

підтримки підприємництва шляхом об’єднання ресурсів комунального підприємства «Агентство з 

розвитку бізнесу в м.Славутич», його структурних підрозділів «Бізнес-інкубатор» та 

«Адміністрація Спеціальної економічної зони «Славутич», а також комунального підприємства 

«Фонд комунального майна». В результаті реорганізації створено нову, потужну структуру 

підтримки початкового, малого і середнього бізнесу – комунальне підприємство «Агентство 

регіонального ​​розвитку», яке надаватиме повний комплекс консалтингових послуг щодо 

започаткування та супроводу підприємницької діяльності, здійснюватиме діяльність щодо 

залучення інвестицій, просування ресурсних можливостей Славутицького регіону, впровадження 

інноваційних проектів та нових напрямків діяльності.
logo_arr.jpg

   ​  Мета - сприяння сталому соціально-економічному розвитку Славутицького регіону, 

забезпечення сприятливих організаційно-економічних умов для розвитку малого і середнього 

бізнесу, впровадження інноваційних технологій розвитку, вдосконалення системи управління 

комунальним майном, створення нових робочих місць та залучення зовнішніх інвестицій



Графік прийому громадян ВП «Бюро технічної інвентарізації»: понеділок, середа - з 9.00 

до 18.00, вівторок, четвер, п’ятниця – інвентаризаційні роботи та робота з документами.


Основні напрямки діяльності:

   1. Управління комунальним майном

Підвищення ефективності використання майна комунальної власності, передача в оренду 

майна та управління орендними відносинами, утримання комунального майна в належному 

технічному та санітарному стані, забезпечення своєчасності надходження коштів від оренди 

майна.

   2. Розвиток Бізнес-інкубування та підтримка початкового бізнесу

Пошук приміщення для започаткування підприємницької діяльності, реєстрація суб’єкта 

підприємницької діяльності, маркетингові дослідження, розробка бізнес – планів, юридичний 

та бухгалтерський супровід, організація документообігу, сприяння в пошуку джерел 

фінансування, оформлення документів на отримання фінансування, проведення тренінгових 

програм щодо започаткування бізнесу, підбір персоналу, розробка промоційних матеріалів, 

надання у користування конференц-залу, організація презентацій, надання методичної 

літератури й інше.

   3. Розвиток діяльності Спеціальної економічної зони «Славутич»

Підготовка пропозицій та рекомендацій щодо поновлення діяльності СЕЗ «Славутич», 

підготовка аналітичних звітів та інформаційних матеріалів щодо діяльності СЕЗ «Славутич» 

та її суб’єктів, збір статистичних даних для проведення аналізу економічного розвитку та 

господарської діяльності суб'єктів СЕЗ «Славутич», складання та подання звітності.

   4. Консалтинговий супровід підприємницької діяльності

Розробка бізнес-планів та інвестиційних проектів, внесення змін до статутних документів, 

маркетингові дослідження, фінансовий аналіз господарської діяльності підприємства та 

ефективності інвестицій, бухгалтерський та юридичний супровід, оформлення документів 

для отримання кредитних ресурсів, підготовка тендерної документації, послуги з отримання 

ліцензій, просування послуг, розробка макетів будівель та приміщень в програмі 3D Studio 

MAX, проведення тренінгових програм, інформаційно-презентаційні послуги тощо.

   5. Впровадження інноваційних технологій підтримки підприємництва

Розробка аналітичних, інформаційних та рекламних матеріалів щодо впровадження 

передових інноваційних технологій в сфері підтримки та ведення підприємницької 

діяльності, розробка пропозицій щодо створення нових об’єктів інфраструктури підтримки 

підприємництва, таких як Індустріальні парки, Технопарки, Інноваційні центри тощо, 

просування інноваційних технологій в сфері підтримки та ведення бізнесу.

   6. Залучення інвестицій та супровід проектів соціально-економічного розвитку

Моніторинг грантових та проектних пропозицій донорів, розробка грантових програм та 

проектів міжнародної допомоги, розробка інвестиційних проектів, управління проектною 

діяльністю та супровід реалізації заходів міжнародних та національних проектів соціально-

економічного розвитку міста Славуцького регіону.

   7. Просування ресурсного потенціалу Славутицького регіону

Розробка та проведення рекламних кампаній, організація публічних заходів та участь у 

виставках, конференціях, семінарах, PR – акціях, розробка Інтернет-сторінок та забезпечення 

ефективного функціонування сайту «Славутицький регіон», розробка інформаційних, 

рекламних та презентаційних матеріалів, аналітичних брошур та тематичних буклетів, 

організація, проведення та участь у заходах по просуванню міста Славутич на різних рівнях 

(обласному, регіональному, всеукраїнському, міжнародному), проведення заходів щодо 

формування іміджу міста Славутицького регіону.

   8. Підвищення кваліфікації

Організація та проведення заходів з бенчмаркінгу, організація та проведення практичних 

стажувань та навчань, організація та проведення тренінгових програм на теми: «Ділове 

спілкування», «Ринок та підприємець», «Маркетинг», «Фінансовий менеджмент», «Бізнес-

планування», «Фандрайзинг», «Мистецтво ведення переговорів», «Успішний 

продаж», «Ціноутворення» та «Мистецтво ведення переговорів», організація та проведення 

семінарів, майстер-класів, круглих столів та фокус-груп тощо.​