Пропустити команди стрічки
Перейти до основного вмісту
Громадянам
 

 wpIspolkom_petrovi4 - page_3lvl_top

 
 

 wpIspolkom_petrovi4 - page_3lvl_l

 
 

 Редактор вмісту

 

ПРО ПРАВИЛА ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ І СВЯТКУВАННЯ НОВОРІЧНИХ ТА РІЗДВЯНИХ СВЯТ

Незабаром Новорічні свята. Палаци культури, клуби, шкільні та дитячі установи, оселі наших громадян прикрасять Новорічні ялинки – неодмінні атрибути цього свята. Однак, поряд із позитивними емоціями, при недотриманні елементарних вимог правил пожежної безпеки, лісові красуні можуть зіпсувати святковий настрій. У зв’язку з цим виконавчий комітет Славутицької міської ради нагадує головні вимоги правил пожежної безпеки під час підготовки і святкування Новорічних та Різдвяних свят.

Під час організації та проведення заходів, пов’язаних із Новорічними святами, слід, насамперед, дотримуватись однієї важливої умови: якщо у святкуванні беруть участь понад 50 осіб, то потрібно використовувати приміщення, що забезпеченні не менш як двома евакуаційними виходами, які не мають на вікнах глухих ґрат і розташовані не вище другого поверху в будівлях з перекриттями з горючих матеріалів.

Особи, яким доручено проведення таких заходів, перед їх початком зобов'язані ретельно оглянути приміщення стосовно протипожежного стану і переконатись у повній їх готовності. У тому числі: в забезпеченості потрібною кількістю первинних засобів пожежогасіння, справності засобів зв'язку, пожежної автоматики і сигналізації. Не дозволяється:заповнення приміщень людьми понад установлену норму; зменшення ширини проходів між рядами; установка в проходах додаткових крісел, стільців, тощо; повне відключення під час спектаклів або вистав світла; використання віконниць для затемнення; проведення вогневих та інших пожежонебезпечних робіт, а також включення в програму (сценарій) номерів (вистав) з використанням вогневих ефектів.

 

Під час проведення Новорічних свят:

- ялинка повинна встановлюватися на стійкій основі;

- за відсутності в приміщенні електричного освітлення (під час можливого відключення, тощо) святкування   повинно проводитися тільки протягом світлового дня;

- ялинку не слід встановлювати в проходах, біля виходів, на шляхах евакуації;

- ілюмінація повинна бути виконана з додержанням правил улаштування електроустановок;

- у разі використання електричної освітлювальної мережі без понижуючого трансформатора на ялинці можуть застосовуватись гірлянди тільки з послідовним увімкненням лампочок напругою до 12 Вольт;

- при виявленні несправності в ілюмінації (нагрів проводів, блимання лампочок, іскріння тощо) вона повинна бути терміново вимкнена;

- не дозволяється прикрашати ялинку целулоїдними іграшками, а також марлею і ватою, що не просочені вогнезахисною речовиною, застосовувати для ілюмінації ялинки свічки, одягати дітей в костюми з легкозаймистих матеріалів (вати, паперу, марлі і т. ін.).

Отже, основні вимоги пожежної безпеки при влаштуванні Новорічної ялинки та проведенні святкових заходів нескладні й не вимагають особливих матеріальних витрат. Але суворе їх отримання дозволить не затьмарити веселе Новорічне свято, уникнути всіляких неприємностей, пов’язаних із пожежею.

Особливу небезпеку виникненню пожежі та травмуванню людей становить використання піротехнічних засобів. Тому, ми також звертаємось до батьків із проханням не дозволяти дітям пустощів з піротехнічними виробами.

Пам’ятайте, що лише дотримання елементарних правил пожежної безпеки застереже від трагічних наслідків та псування Новорічного настрою!

 

Інформує: відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення

 ​ 



Пам'ятка щодо дотримання громадянами правил безпеки на залізничному транспорті

З початку поточного року на станціях, розташованих в межах виробничого підрозділу Київська дирекція залізничних перевезень, яка забезпечує перевезення пасажирів і вантажів по території 4 областей, станом на 12.06.2018 року, найтравмонебезпечнішими є Київ та Київська область. Рухомим складом травмовано 29 громадян, з них 17 смертельно, а саме: станції Боярка 1 смертельний та 1 травмований, Березань 2 смертельних, Ірпінь 2 смертельних та 1 травмований, Чернігів-Північний 1 травмований, Святошин 1 травмований, Борщагівка-Технічна 2 травмованих, Борщагівка 1 травмований, Клавдієве 1 смертельний, Київ-Петрівка 1 смертельний, Київ-Товарний 2 смертельних, Дарниця 1 смертельний, Київ-Деміївський 1 травмований, Вишневе 1 смертельний, Бородянка 1 смертельний, Носівка 1 смертельний, Чернігів 1 травмований.

Аналіз випадків травмування сторонніх залізничному транспорту ociб свідчить про те, що більшість випадків сталася внаслідок порушення потерпілими Правил безпеки громадян на залізничному транспорті України, затверджених наказом МТУ від 19.02.1998 № 54, які зареєстровані в Мінюсті 22.07.1998 № 473/2913, а саме:

  • перехід залізничних колій у невстановлених місцях;
  • ходіння по залізничних коліях;
  • посадка та висадка на ходу поїзда;
  • підіймання на дахи поїздів, локомотивів та вагонів;
  • знаходження в стані алкогольного сп’яніння на території об’єктів залізничного транспорту.

Громадяни забувають про те, що залізниця є зоною підвищеної небезпеки.

Bci випадки сталися внаслідок порушення самими потерпілими Правил безпеки громадян на залізничному транспорті, а саме:

п.2.1. Пішоходам дозволяється переходити залізничні колії тільки у встановлених місцях (пішохідні мости, переходи, тунелі, переїзди тощо).

На станціях, де немає мостів і тунелів, громадянам належить переходити залізничні колії у місцях, обладнаних спеціальними настилами, біля яких встановлені покажчики «Перехід через колії».

п.2.2. Перед тим, як увійти в небезпечну зону (ступити на колію), потрібно впевнитись у відсутності поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо).

При наближенні поїзда до перону або платформи громадяни повинні стежити за звуковими сигналами, що подаються з локомотива, моторвагонного рухомого складу «та іншого спеціального самохідного рухомого складу, уважно слухати оповіщення, що передаються по гучномовному зв'язку.

п.2.З. При наближенні поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо) треба зупинитись поза межами небезпечної зони, пропустити його i, впевнившись у відсутності рухомого складу, що пересувається по сусідніх коліях, почати перехід.

Забороняється:

п.2.5. Ходити по залізничних коліях та наближатися до них на відстань менше п'яти метрів.

2.6. Переходити i перебігати через залізничні колії перед поїздом (або локомотивом, вагоном, дрезиною тощо), що наближається, якщо до нього залишилося менше ніж 400 м.

п.2.7. Переходити колії зразу після проходу поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо), не впевнившись, що по сусідніх коліях не пересувається рухомий склад.

п.2.9. На станціях i перегонах пролізати під вагонами i перелізати через автозчепи для переходу через колії.

п.2.10. Проходити по залізничних мостах i тунелях, не обладнаних спеціальними настилами для проходу пішоходів.

п.2.11. Пролазити під закритим шлагбаумом на залізничному переїзді а також виходити на перехід, коли шлагбаум починає закриватися.

п.2.12. На електрифікованих лініях підійматися на опори, а також торкатись до металевих проводів заземлення, які ідуть від опори до рейки.

п.2.14. Підійматися на дахи поїздів, локомотивів та вагонів, а також на конструкцій мостів, освітлювальних вишок тощо.

Шановні громадяни, будьте обачливі!

Дотримання зазначених вимог вбереже Вас від фатальних випадків при знаходженні на території станцій та перегонах залізничного сполучення.

Пам'ятайте що гальмівний шлях поїздів від 600-800 метрів, а номінальна напруга в контактній мережі складає 27,5 тисяч Вольт (кВ).

З повагою, адміністрація виробничого підрозділу Київська дирекція залізничних перевезень Регіональної філії Південно-Західна залізниця.