Пропустити команди стрічки
Перейти до основного вмісту
Центр надання адміністративних послуг
Шукати
 

 wpIspolkom_petrovi4 - page_3lvl_top

 
 

 wpIspolkom_petrovi4 - page_3lvl_l

 
 

 Редактор вмісту

 

Центр надання адміністративних послуг та впровадження системи якості послуг Славутицької міської ради утворений рішенням Славутицької міської ради від 24.05.2013 № 960-30-VI з метою забезпечення надання адміністративних послуг у м Славутичі.

Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, положенням про Центр.


Основними завданнями Центру є:

1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;

4) впровадження та удосконалення системи управління якістю відповідно до вимог міжнародного  стандарту серії ISO 9000.


 

Поштова адреса: Центральна площа, 7, м. Славутич, Київська область, 07100

E-mail: posluga@slav.gov.ua

 

Начальник центру – координатор системи управління якістю

Жилінська Тетяна Петрівна

Кабінет: № 104

Телефон: (4579) 3-00-11*160

E-mail: Zhylinska.T@slav.gov.ua


 

Адміністратор

Ювченко Тетяна Олександрівна

Кабінет: № 104

Телефон: (4579) 3-00-11*160

E-mail: Yuvchenko.T@slav.gov.ua