Пропустити команди стрічки
Перейти до основного вмісту
Cлавутицька міська громада
Новини Славутича
4 лютого у залі засідань Славутицької міської ради міський голова Юрій Фомічев провів традиційну загальноміську нараду.
05.02.2019

4 лютого у залі засідань Славутицької міської ради міський голова Юрій Фомічев провів традиційну загальноміську нараду.

На початку наради міський голова звернув увагу на необхідність наповнення міського бюджету:
«Сьогодні складова сплати за землю у міському бюджеті Славутича поки незначна, але так буде не завжди, адже земля – це ресурс громади. Податок на землю повинен сплачуватися. На жаль, у нас є випадки самовільного користуванням землею, є жителі, які не сплачують орендну плату за землю, і є підприємці, які навмисно не хочуть укладати договори оренди під своєю власністю і платити податок. У таких ситуаціях прокуратура для нас повинна стати партнером. Процес оформлення та визначення земельних ділянок важливо завершити у 2019 році. Гарний приклад виділення земельної ділянки під сонячну електростанцію, що дає можливість отримувати місцевому бюджету близько 2,5 млн. грн. податку за землю».

***
Важливим, для людей з обмеженими можливостями, є питання доступності до міських об’єктів. На жаль, проектувальники міста не врахували цього при будівництві міста. На сьогодні ми маємо велику кількість об’єктів соціальної інфраструктури. Встановлення пандусів потребує значних вкладень, але на системній основі цю роботу у місті потрібно продовжувати.
***
З 4 лютого відновлено навчальний процес у школах міста після карантину.
Обмежувальні заходи серед учнів шкіл були запроваджені з 23 січня через підвищення рівня захворюваності на грип та ГРВІ. Нагадуємо, що 22 січня у закладах освіти були відсутні 265 учнів, або 14%. У перший день занять у школах міста було відсутньо 149 учнів, або (7%).

***
У місті зафіксовано випадок захворювання на кір. «Безкоштовна вакцина для щеплення у Славутицькій лікарні є. Дітям щеплення потрібно робити вчасно. Батьки не мають права відбирати здоров’я у своїх дітей», – на цьому наголосила завідуюча Славутицького ВЛД ООРР Тамара Нездемовська.

***
За інформацією начальника управління освіти і науки Наталії Швець, з 5 лютого розпочалася реєстрація учнів для участі в ЗНО. 16 наших учнів стали учасниками ІІІ (обласного) рівня предметних олімпіад, з них 11 стали переможцями. Оголошено конкурс на посаду директора школи №1.

***
Тривають роботи комунальних підприємств «ДЕУ», «ЖКЦ», «УЖКГ» щодо очистки від льоду зливовідвідної каналізації, доріг та тротуарів. Вкрай важливо вчасно виконати ці роботи, адже синоптики попереджають про повернення морозів. За інформацією КП "ДЕУ" на дорогах міста встановлено 291 зливовідвідна каналізація, на загальноміських територіях – 300. 5 лютого працівники КП «ДЕУ» вели розчистку зупинок.
***
3 лютого о 14:31 на пункт зв'язку 63-ДПРЧ надійшло повідомлення про пожежу в продуктовому магазині «Свіжий хліб» у Бакинському кварталі. На місце пожежі прибули два відділення особового складу. О 15:31 пожежа була ліквідована. За інформацією Валентини Нечай – в.о. начальника Славутицького МС ГУ ДСНС України у Київській області, введення з 2014 року мораторію на перевірки підприємців щодо дотримання правил протипожежної безпеки, дали негативні результати. На 20м2 магазину «Свіжий хліб» підприємцем було встановлено 6 холодильників, 4 морозильні камери, 2 вітрини. Нехтування елементарними правилами безпеки і призводить до таких прикрих наслідків.

***
В Україні розпочався виборчий процес чергових виборів Президента України. Для забезпечення 31 березня вільного волевиявлення громадян, міський голова дав доручення перевірити виборчі дільниці та провести низку необхідних організаційних заходів. Потрібно привітати і молодих людей, які вперше у своєму житті приймуть участь у виборах.

***
З метою інформування жителів міста та донесення правдивої, виваженої інформації, комунальні підприємства міста, управління Славутицької міської ради, відділи виконавчого комітету Славутицької міської ради створили сторінки у соціальній мережі Facebook. Таким чином славутичани отримали можливість отримувати більше конкретної інформації, знайомитися з роботою органів місцевого самоврядування і комунікувати.​