Пропустити команди стрічки
Перейти до основного вмісту
Розвиток міста
Шукати
Адміністрування Реєстрація
Сайт знаходиться у тестовому режимі
Славутицька міська рада
 

 wpIspolkom_petrovi4 - page_3lvl_top

 
 

 wpIspolkom_petrovi4 - page_3lvl_l

 
 

 Редактор вмісту

 
З урахуванням організаційних змін, виконавчий комітет Славутицької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

 

·     Директор комунального підприємства «Дорожньо – експлуатаційне управління» Славутицької міської ради.

 

Вимоги до кандидатів, які бажають взяти участь у конкурсі на даній посаді: громадянство України, вища освіта (технічна, інженерно-економічна, чи у сфері державного управління) за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Спеціаліст» або «Магістр», досвід роботи на керівних посадах на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форм власності (в тому числі господарських товариствах), або в органах державної влади, органах місцевого самоврядування у відповідній сфері управління не менше 3-х років, знання законодавства в сфері виробничо-господарської та фінансово-економічної діяльності підприємств, володіння державною мовою та знання комп’ютера.

Особа, яка претендує на зайняття посади директора, подає особисто у визначений в оголошенні строк такі документи:

1) заяву щодо участі у конкурсі, з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

2) копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України та сторінок, де зазначаються відомості про місце реєстрації кандидата, або документа, що надається громадянинові України у зв’язку з втратою паспорта (для іноземців та осіб без громадянства — іншого документа, що посвідчує особу);
 3) автобіографію кандидата, що обов’язково повинна містити: прізвище (усі прізвища у разі зміни), власне ім’я (усі власні імена, в тому числі у разі зміни) та по батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (в тому числі на виборних посадах), членство у політичних партіях, у тому числі в минулому, наявність трудових або будь-яких інших договірних відносин з політичною партією упродовж року, що передує поданню заяви (незалежно від тривалості), склад сім’ї, місце реєстрації та фактичного проживання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти, відомості про наявність чи відсутність судимості;

4) копію документів про освіту, науковий ступінь, вчене звання;

5) копію заповненої частини трудової книжки;

6) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
7) довідку про допуск до державної таємниці (за наявності такого допуску);

8) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру) за рік, що передує року, в якому було оприлюднене оголошення про конкурс, за встановленою законодавством України формою.

9) Перспективний план розвитку комунального підприємства «Дорожньо – експлуатаційне управління».

10) інші матеріали на розсуд кандидата.

 

Термін подачі документів до конкурсу – місяць з дня оголошення.

 

Документи приймаються за адресою:   07101,  м. Славутич,  Центральна площа, 7, кім. 425.

 

Довідки за телефоном: 3-00-11*150.

 

Міський голова                                                                           Ю.К.Фомічев          


Дата публікації 23.11.2017​