-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Виконавчий
комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області оголошує
конкурс на заміщення вакантної посади
посадової особи місцевого самоврядування:
Адміністратора відділу адміністрування та дозвільних
процедур управління адміністративних послуг виконавчого комітету Славутицької
міської ради Вишгородського району Київської області.
Основні
посадові обов’язки адміністратора відділу адміністрування та дозвільних
процедур управління адміністративних послуг:
-
Надає
суб’єкта звернень вичерпну інформацію та консультації щодо вимог та напрямку
надання адміністративних послуг;
-
Приймає з
використанням інформаційних систем та реєстрів від суб’єктів звернень документи,
необхідні для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання
документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг у
строки встановлені законодавством;
-
Здійснює
контроль за видачею та/або забезпечує направлення через засоби поштового
зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг;
-
Здійснює
контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строків
розгляду справ та прийняття рішень;
-
Надає
адміністративні послуги у випадках, передбачених законом, в тому числі здійснює
реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання з використанням Реєстрів
територіальної громади;
-
Складає
протоколи про адміністративні правопорушення у випадках передбачених законом.
Вимоги до
кандидатів, які бажають взяти участь у конкурсі:
-
наявність
вищої освіти не нижче ступеня бакалавра;
-
вільне
володіння державною мовою;
-
стаж
роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної
служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій
незалежно від форми власності не менше 1 року.
-
володіння
комп’ютером на рівні досвідченого користувача:
ü
досвід
роботи з офісним пакетом Microsoft Office;
ü
вміння
працювати з Word файлами, складати таблиці в Exel і виконувати за допомогою створених формул
елементарні обчислення;
ü
навички
роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;
ü
навички
роботи з усіма видами браузерів і вміння швидко знайти інформацію в Інтернеті.
-
знання
сучасних технологій з електронного урядування;
-
вміння
працювати з офісною технікою.
Особисті якості: дисциплінованість, акуратність, відповідальність,
орієнтація на результат, контроль емоцій та вміння чітко формулювати свою думку.
Термін подачі документів до 20 травня 2022 року.
Документи приймаються за адресою: 07101, м. Славутич,
Центральна площа, 7, каб. 318.
Довідки про умови конкурсу за телефонами: 3-00-11*140.
Дата публікації 21.04.2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Виконавчий
комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області оголошує
конкурс на заміщення вакантної посади
посадової особи місцевого самоврядування:
Головного спеціаліста управління адміністративних
послуг виконавчого комітету Славутицької міської ради Вишгородського району
Київської області.
Основні
посадові обов’язки головного спеціаліста управління адміністративних послуг:
-
Ведення
веб-сайтів ЦНАП;
-
Виконання
функцій інтегратора в інформаційній системі «ВУЛИК»;
-
Ведення
картотеки з питань реєстрації фізичних осіб;
-
Ведення
Реєстрів територіальної громади (передача інформації та/або внесення у
встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця
проживання/перебування до Реєстрів;
-
Надання
відомостей, в тому числі для уточнювання, для поновлення бази даних Державного
реєстру виборців згідно з чинним законодавством;
-
Поновлення
та передача інформації про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання
фізичних осіб до територіального органу Держстату;
-
Надання
відповідей на запити державних органів, ОМС, судів, прокуратури, поліції, СБУ,
нотаріусів щодо реєстрації місця проживання та інших персональних даних
фізичних осіб відповідно до вимог чинного законодавства;
-
Реєстрація
вхідної/вихідної кореспонденції управління адміністративних послуг, відправка
та отримання кореспонденції управління адміністративних послуг;
-
Ведення
номенклатури справ стосовно реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання (формування
справ).
Вимоги до
кандидатів, які бажають взяти участь у конкурсі:
-
наявність
вищої освіти не нижче ступеня бакалавра;
-
вільне
володіння державною мовою;
-
володіння
комп’ютером на рівні досвідченого користувача:
ü
досвід
роботи з офісним пакетом Microsoft Office;
ü
вміння
працювати з Word та Exel файлами (складати таблиці в Exel і виконувати за допомогою створених формул
елементарні обчислення;
ü
вміння
створювати презентацію в Power Point;
ü
навички
роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;
ü
навички
роботи з усіма видами браузерів і вміння швидко знайти інформацію в Інтернеті.
-
знання
сучасних технологій з електронного урядування;
-
вміння
працювати з офісною технікою.
Особисті якості: дисциплінованість, акуратність, відповідальність, орієнтація
на результат, контроль емоцій та вміння чітко формулювати свою думку.
Термін подачі документів до 20 травня 2022 року.
Документи приймаються за адресою: 07101, м. Славутич,
Центральна площа, 7, каб. 318.
Довідки про умови конкурсу за телефонами: 3-00-11*140.
Дата публікації 21.04.2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Виконавчий
комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області оголошує
конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування:
Державний реєстратор відділу
державної реєстрації управління адміністративних послуг виконавчого комітету
Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області.
Основні посадові обов’язки:
щодо
державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців:
- приймає документи;
- перевіряє документи на наявність підстав для
зупинення розгляду документів;
- перевіряє документи на наявність підстав для
відмови у державній реєстрації;
- проводить реєстраційну дію (у тому числі з
урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення
розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до
Єдиного державного реєстру;
- веде Єдиний державний реєстр;
- формує реєстраційні справи;
- здійснює інші повноваження, передбачені
Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб –
підприємців та громадських формувань».
щодо
державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень:
- встановлює відповідність заявлених прав і
поданих/отриманих документів вимогам законодавства, а також відсутність
суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на
нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема:
- відповідність обов’язкового дотримання
письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках,
передбачених законом;
- відповідність повноважень особи, яка подає
документи для державної реєстрації прав;
- відповідність відомостей про речові права на
нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав,
відомостям, що містяться у поданих/отриманих документах;
- наявність обтяжень прав на нерухоме майно;
- наявність факту виконання умов правочину, з
якими закон та/або відповідний правочин пов’язує можливість виникнення,
переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації;
- перевіряє документи на наявність підстав для
проведення реєстраційних дій, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію
прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній
реєстрації прав та приймає відповідні рішення;
- відкриває та/або закриває розділи в
Державному реєстрі прав, вносить до відкритого розділу або спеціального розділу
Державного реєстру прав відповідні відомості про речові права на нерухоме майно
та їх обтяження, про об’єкти та суб’єктів таких прав;
- присвоює за допомогою Державного реєстру
прав реєстраційний номер об’єкту нерухомого майна у випадках, передбачених
Законом України «Про державну реєстрацію речових прав та їх обтяжень»;
- виготовляє електронні копії документів,
поданих у паперовій формі, та розміщує їх у реєстраційній справі в електронній
формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо такі копії не
були виготовлені під час прийняття документів за заявами у сфері державної
реєстрації прав);
- формує за допомогою Державного реєстру прав
документи за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав;
- формує реєстраційні справи у паперовій формі
Вимоги
до кандидатів, які бажають взяти участь у конкурсі:
-
наявність
вищої освіти не нижче ступеня магістра,
спеціаліста за спеціальністю правознавство;
-
вільне
володіння державною мовою;
-
знання чинного законодавства України з врахування
специфіки посадових обов’язків державного реєстратора;
-
вміння працювати на комп’ютері на рівні користувача;
-
стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді
державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій
державного реєстратора, не менше одного року;
-
успішне проходження спеціальної перевірки діяльності
державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та
Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та
громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом
Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора
перебували на посаді державного реєстратора в іншого суб'єкта державної
реєстрації).
Додаткові
вимоги до кандидатів: аналітичне мислення, гнучкість та відкритість
до інновацій, відповідальність, цілеспрямованість, ініціативність.
Термін подачі документів до 20 травня 2022 року.
Документи приймаються за адресою: 07101, м. Славутич,
Центральна площа, 7, каб. 318.
Довідки про умови конкурсу за телефонами: 3-00-11*140.
Дата публікації 21.04.2022
|