Пропустити команди стрічки
Перейти до основного вмісту
Розвиток міста
 

 wpIspolkom_petrovi4 - page_3lvl_top

 
 

 wpIspolkom_petrovi4 - page_3lvl_l

 
 

 Редактор вмісту

 


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------​


Виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області оголошує  конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування:

Адміністратора відділу адміністрування та дозвільних процедур управління адміністративних послуг виконавчого комітету Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області.

 

Основні посадові обов’язки адміністратора відділу адміністрування та дозвільних процедур управління адміністративних послуг:

-               Надає суб’єкта звернень вичерпну інформацію та консультації щодо вимог та напрямку надання адміністративних послуг;

-               Приймає з використанням інформаційних систем та реєстрів від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг у строки встановлені законодавством;

-               Здійснює контроль за видачею та/або забезпечує направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг;

-               Здійснює контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень;

-               Надає адміністративні послуги у випадках, передбачених законом, в тому числі здійснює реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання з використанням Реєстрів територіальної громади;

-               Складає протоколи про адміністративні правопорушення у випадках передбачених законом.

Вимоги до кандидатів, які бажають взяти участь у конкурсі:

-               наявність вищої освіти не нижче ступеня бакалавра;

-               вільне володіння державною мовою;

-               стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.

-               володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача:

ü  досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office;

ü  вміння працювати з Word файлами, складати таблиці в Exel і виконувати за допомогою створених формул елементарні обчислення;

ü  навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;

ü  навички роботи з усіма видами браузерів і вміння швидко знайти інформацію в Інтернеті.

-               знання сучасних технологій з електронного урядування;

-               вміння працювати з офісною технікою.

Особисті якості: дисциплінованість, акуратність, відповідальність, орієнтація на результат, контроль емоцій та вміння чітко формулювати свою думку.

Термін подачі документів до 20 травня 2022 року.

Документи приймаються за адресою: 07101, м. Славутич, Центральна площа, 7, каб. 318.

Довідки про умови конкурсу за телефонами: 3-00-11*140.


Дата публікації 21.04.2022

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області оголошує  конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування:

Головного спеціаліста управління адміністративних послуг виконавчого комітету Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області.

 

Основні посадові обов’язки головного спеціаліста управління адміністративних послуг:

-               Ведення веб-сайтів ЦНАП;

-               Виконання функцій інтегратора в інформаційній системі «ВУЛИК»;

-               Ведення картотеки з питань реєстрації фізичних осіб;

-               Ведення Реєстрів територіальної громади (передача інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Реєстрів;

-               Надання відомостей, в тому числі для уточнювання, для поновлення бази даних Державного реєстру виборців згідно з чинним законодавством;

-               Поновлення та передача інформації про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб до територіального органу Держстату;

-               Надання відповідей на запити державних органів, ОМС, судів, прокуратури, поліції, СБУ, нотаріусів щодо реєстрації місця проживання та інших персональних даних фізичних осіб відповідно до вимог чинного законодавства;

-               Реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції управління адміністративних послуг, відправка та отримання кореспонденції управління адміністративних послуг;

-               Ведення номенклатури справ стосовно реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання (формування справ).

Вимоги до кандидатів, які бажають взяти участь у конкурсі:

-               наявність вищої освіти не нижче ступеня бакалавра;

-               вільне володіння державною мовою;

-               володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача:

ü  досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office;

ü  вміння працювати з Word та Exel файлами (складати таблиці в Exel і виконувати за допомогою створених формул елементарні обчислення;

ü  вміння створювати презентацію в Power Point;

ü  навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;

ü  навички роботи з усіма видами браузерів і вміння швидко знайти інформацію в Інтернеті.

-               знання сучасних технологій з електронного урядування;

-               вміння працювати з офісною технікою.

Особисті якості: дисциплінованість, акуратність, відповідальність, орієнтація на результат, контроль емоцій та вміння чітко формулювати свою думку.

Термін подачі документів до 20 травня 2022 року.

Документи приймаються за адресою: 07101, м. Славутич, Центральна площа, 7, каб. 318.

Довідки про умови конкурсу за телефонами: 3-00-11*140.


Дата публікації 21.04.2022

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування:

Державний реєстратор відділу державної реєстрації управління адміністративних послуг виконавчого комітету Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області.


Основні посадові обов’язки:

щодо державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців:

- приймає документи;

- перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів;

- перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації;

- проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру;

- веде Єдиний державний реєстр;

- формує реєстраційні справи;

- здійснює інші повноваження, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень:

- встановлює відповідність заявлених прав і поданих/отриманих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема:

- відповідність обов’язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законом;

- відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав;

- відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих/отриманих документах;

- наявність обтяжень прав на нерухоме майно;

- наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов’язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації;

- перевіряє документи на наявність підстав для проведення реєстраційних дій, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення;

- відкриває та/або закриває розділи в Державному реєстрі прав, вносить до відкритого розділу або спеціального розділу Державного реєстру прав відповідні відомості про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об’єкти та суб’єктів таких прав;

- присвоює за допомогою Державного реєстру прав реєстраційний номер об’єкту нерухомого майна у випадках, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав та їх обтяжень»;

- виготовляє електронні копії документів, поданих у паперовій формі, та розміщує їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо такі копії не були виготовлені під час прийняття документів за заявами у сфері державної реєстрації прав);

- формує за допомогою Державного реєстру прав документи за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав;

- формує реєстраційні справи у паперовій формі

 

Вимоги до кандидатів, які бажають взяти участь у конкурсі:

-                     наявність вищої освіти не нижче ступеня магістра, спеціаліста за спеціальністю правознавство;

-                     вільне володіння державною мовою;

-                     знання чинного законодавства України з врахування специфіки посадових обов’язків державного реєстратора;

-                     вміння працювати на комп’ютері на рівні користувача;

-                     стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора, не менше одного року;

-                     успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора перебували на посаді державного реєстратора в іншого суб'єкта державної реєстрації).

Додаткові вимоги до кандидатів: аналітичне мислення, гнучкість та відкритість до інновацій, відповідальність, цілеспрямованість, ініціативність.

Термін подачі документів до 20 травня 2022 року.

Документи приймаються за адресою: 07101, м. Славутич, Центральна площа, 7, каб. 318.

Довідки про умови конкурсу за телефонами: 3-00-11*140.


Дата публікації 21.04.2022​